1.Net bir hedefinin olmaması. Genelde puanım gelsin ona göre tercih yaparım düşüncesi.
2. Plansız-programsız dağınık bir şekilde ders çalışmak için üstün yeteneklere sahip olma.
3. Konuları düzenli tekrar etmeme konusunda düzenli bir şekilde devam etme.
4. Bir testin yarını çözerek gerisini boş bırakarak ilerleyeceğine inanma
5. Sürekli bir şekilde en iyi bildiği derslere çalışma ve bundan mutluluk duyma.
6. Ders çalışmayı erteleme hatta ertelediğini de erteleme.
7. Sürekli olumsuz içsel konuşmalar üretme ve bir süre sonra bunlara inanmaya başlama.
8. Sınav kazanma konusunda sürekli fanteziler üretme.
9. Çalışma performansı konusunda öğretmenlerinden değil de kimliğini tespit edemediğimiz BİRİNDEN ya da BİRİLERİNDEN tavsiye alma.
10. 3 soru çözdükten sonra 4. Soru da takılınca soru çözmeyi bırakma.
11. Nasıl olsa yaparım deyip yüksek özgüvene sahip olma.
12. 60 dakikalık ders çalışma zamanının ilk 10 dakikasını neye çalışacağına karar verme, 10 dakikasını hazırlık yapmaya, geri kalan zamanın bir kısmını motivasyon toplamaya ve arta kalan kısmı da ders çalışmaya çalışma konusunda enerji harcama konusunda becerili olma.
13. Ders çalışmaya geçtiğinde bir yerden ses olsa da dikkatim dağılsa deyip sürekli antenleri açık tutma.
14. Deneme sınavlarını nasıl olsa gerçek sınav deyip ciddiye almama.
15. Sınavlarda başarılı olmamak için her türlü olumsuz senaryo üretme konusunda becerili olma.
16. Her dersten bir sürü kitap alıp maymun iştahlılık yapıp toplamda bir kitap bile çözmeme.
Deneme sınavlarında çözeceği soruyu zahmet edip okumama ve sonra benim netlerim niye düşük geliyor diye moral bozma.
2. Plansız-programsız dağınık bir şekilde ders çalışmak için üstün yeteneklere sahip olma.
3. Konuları düzenli tekrar etmeme konusunda düzenli bir şekilde devam etme.
4. Bir testin yarını çözerek gerisini boş bırakarak ilerleyeceğine inanma
5. Sürekli bir şekilde en iyi bildiği derslere çalışma ve bundan mutluluk duyma.
6. Ders çalışmayı erteleme hatta ertelediğini de erteleme.
7. Sürekli olumsuz içsel konuşmalar üretme ve bir süre sonra bunlara inanmaya başlama.
8. Sınav kazanma konusunda sürekli fanteziler üretme.
9. Çalışma performansı konusunda öğretmenlerinden değil de kimliğini tespit edemediğimiz BİRİNDEN ya da BİRİLERİNDEN tavsiye alma.
10. 3 soru çözdükten sonra 4. Soru da takılınca soru çözmeyi bırakma.
11. Nasıl olsa yaparım deyip yüksek özgüvene sahip olma.
12. 60 dakikalık ders çalışma zamanının ilk 10 dakikasını neye çalışacağına karar verme, 10 dakikasını hazırlık yapmaya, geri kalan zamanın bir kısmını motivasyon toplamaya ve arta kalan kısmı da ders çalışmaya çalışma konusunda enerji harcama konusunda becerili olma.
13. Ders çalışmaya geçtiğinde bir yerden ses olsa da dikkatim dağılsa deyip sürekli antenleri açık tutma.
14. Deneme sınavlarını nasıl olsa gerçek sınav deyip ciddiye almama.
15. Sınavlarda başarılı olmamak için her türlü olumsuz senaryo üretme konusunda becerili olma.
16. Her dersten bir sürü kitap alıp maymun iştahlılık yapıp toplamda bir kitap bile çözmeme.
Deneme sınavlarında çözeceği soruyu zahmet edip okumama ve sonra benim netlerim niye düşük geliyor diye moral bozma.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder